torsdag, oktober 20, 2005

Trettiofyra

Cat5 - ska man gilla låten eller ska man hata den? Jag vet inte jag. Den är ju egentligen hur kass som helst, men lite kul är den allt. I'm too sexy for my jeans. I have to take them off. Before you put your hands on my ass. Haha. Hockeyn pågår som bäst och nog borde Färjestad kunna peta in ett mål till borta mot Modo och ta med sig tre friska poäng hem till Karlstad. För egen del blir det nog bara en match live i år. Det blev det faktiskt förra året också. Då delade Frölunda och Färjestad på poängen (fast Färjestad var betydligt bättre). I år ska vi iväg och se samma lag, men i Karlstad. Ska bli trevligt. Då kan man ju stanna till lite hos far och mor, även om resan i sig är en del av upplevelsen. Vi får se. Vinner Färjestad är det naturligtvis roligare att åka bil tillbaka. Ringde inte BBB i dag. Det får bli i morgon. De har säkert inget svar att komma med då heller, jävla apor. Ja, jag vet, jag skrev för hur länge sen som helst att jag inte skulle skriva svordomar och att jag skulle be om ursäkt när jag gjorde det, men jag har droppat den biten nu. I morgon blir det dessutom lunch på Hereford. Mums! Köttrestaurang av rang. Det blev lite skoj det där, men men. Får se om jag får med mig nån på pilsner efteråt, fast tanken är i och för sig att dricka ale eller stout eller... ja, ale eller stout på Beefeater. Nu finns det ju många krogar längs Linnégatan som öppnar lagom tidigt för en törstande publik, så vi får se vad det blir. Jag ska också träffa min handledare (jepp, håller på med uppsats) senare under eftermiddagen, så jag får ta det lugnt med ölandet. Kan nån förresten svara på varför man sänder UR-program på bästa sändningstid på SVT? Är inte det ett bevis på att det går åt helvete med företaget och att det är lika bra att ge fan i att betala licensen? Varför ska man betala licens? Värdelöst. Åh, det var en grej jag hade tänkt skriva, men det har jag glömt bort. Får bli i morgon i stället. Sopa på, FBK!