torsdag, oktober 13, 2005

Tjugoåtta

Lite uppdatering angående mitt krångel med BBB:
Mitt ärende har högsta prioritet! Wow, säger jag. Kors i taket! Ett högsta prioritet-ärende tar tydligen mer än en vecka. Snabba killar och tjejer, det må jag säga.
Jag har fått två utskick där man kräver mig på de lånade modemen. De skiter jag ju naturligtvis i nu, även om jag inte har nåt emot att göra mig av med det första, dvs det jag en gång fick som Bostream-kund. En sak förbryllar mig en aning. I deras uppsägning och allt vad det nu var det stod så stod det även:
Utrustning: Thomson (köpt) adsl
Beskrivning: ADSL-modem
Som sagt, jag bryr mig inte, men jag undrar ändå vad som menas med köpt under utrustning. Har jag köpt modemet? I så fall, varför ska jag skicka det tillbaka? Om jag inte köpt modemet, vad är det då jag köpt? Och, nej, jag ringer inte deras kundtjänst en gång till.