tisdag, december 06, 2005

Femtiotre

Jag såg första quartern av Eagles-Seahawks, men matchen var så snöig och Eagles så dåliga att jag gick och la mig. Att jag ens var uppe så länge berodde på katten. Hon löper och har fört ovanligt mycket oväsen de senaste två nätterna. Seahawks vann till slut med 42-0. Vad har hänt med Eagles? De spelade ju Super Bowl förra säsongen. Kan man bli så dåliga så fort? Tydligen. I kväll blir det Timrå-Färjestad, men vi blir nog färre som ska se än vad som först var tänkt. Petter vill inte se sitt Timrå förlora och skyller på att frun ska ha gäster över på middag. Som om jag inte såg genom det... LG ska komma, sen får vi se hur många fler det blir. Jag har lite chips och en dipmix som gick ut för nån månad sen, men det är ju mest bara kryddor. Den funkar säkert bra. Ska man kanske se Chelsea-Liverpool sen? Får fundera ett tag på den saken. Får fundera på om jag ska se Flyers-Flames i natt. Huselius gjorde ju bra ifrån sig i debuten borta mot Penguins. På lördag ska vi upp till Karlstad och se Färjestad slå Frölunda. Det är klart de gör nu när Salo blivit skadad. Igen. Fast Salo är inte så bra annars heller. Sandberg såg inte heller särskilt kry ut. Hur ska det gå för dem i slutspelet egentligen? Stackars indjun-fans. Har problem att välja ut låtar till resan. Petter (inte samma Petter) ska ha nån musiktävling, så har jag tur får jag kanske spela min musik i typ en halvtimme. Jag har fortfarande runt 7 timmar kvar på två playlists. Vojne, vojne.