måndag, augusti 22, 2005

Tre

Jo, jag kom ju på en grej. Jag skrev i Ett att det inte rörde sig om så jävla mycket. Först vill jag be om ursäkt för att jag skrev en svordom. Sen vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev den med ett d framför, för det vet jag att det finns de som gör. Jag lovar att jag ska be om ursäkt nästan varje gång jag skriver svordomar. Om jag kommer ihåg det. Hur som helst, jag kom på att folk kanske missuppfattade mig. Eller, tja, det är ju ingen som läst det, men ändå. Det är inte lite skit. Det är hur mycket skit som helst som tar sig ned i de där yttepyttesmå springorna. Det som inte var så mycket var den totala golvytan, eller springytan. Finns det springytor egentligen? Golvplankorna är väl en dec breda och totalt rör det sig väl om en 25 kvadrat eller nåt sånt. Nu ska jag snart ge mig för i dag, men i morgon måste det bli klart, för då ska det fogas innan golvslipargubben kommer senare i veckan. Och jag har ju dessutom hjälp av sambon. Snällt av henne att ge mig lite paus så jag kan sitta här och skriva meningsfullheter. Tack älskling! Nu spelas förresten Eldkvarn - Höstens guld. Nästan så man får en tår i vardera ögat.